Outsourcing spraw urzędowych

Godziny pracy urzędu pokrywają się z Państwa godzinami pracy, przez co niemożliwa jest realizacja sprawy, która wymaga osobistego stawiennictwa w urzędzie? W takich i innych sytuacjach oferujemy pomoc w sprawach urzędowych.

Z przyjemnością wyręczymy Państwa między innymi z takich zagadnień urzędowych jak uzyskanie wtórników dokumentów, wyrobienie karty EKUZ, wymiana prawa jazdy, wpis zagranicznego aktu urodzenia/ślubu/zgonu do polskich ksiąg, poświadczenie dokumentów czy kupno-sprzedaż udziałów. Zlecenia spraw urzędowych, które przyjmujemy od naszych Klientów, dotyczą zarówno ich prywatnych kwestii, jak i firmowych. Działamy na mocy udzielonego nam pełnomocnictwa, dzięki któremu jesteśmy w stanie w Państwa imieniu dopełnić formalności w niemal każdym procesie, w wielu urzędach w Polsce.

Outsourcing formalności urzędowych to wygodne i nowoczesne rozwiązanie. Dzięki zlecaniu spraw urzędowych do realizacji nam, zyskują Państwo cenny czas, który trzeba byłoby poświęcić na dojazd do urzędu i czekanie w kolejkach. Nasz pełnomocnik administracyjny jest wykwalifikowaną osobą, posiadającą wieloletnie doświadczenie w realizacji zadań urzędowych w różnego typu urzędach w Polsce. Skorzystanie z naszej pomocy stanowi zatem gwarancję skuteczności i terminowości.